Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

20 Ucapan Selamat Tahun Baru 2024 / Wish Happy New Year

Ucapan Selamat Tahun Baru 2023

Adios 2023! Hola 2024!

Selamat datang ke Tahun Baru 2024 bersama rakan dan keluarga anda dengan kongsi dan ucapakan dengan ucapan tahun baru kepada mereka!

Tahun baru adalah masa untuk anda merenung kembali tahun yang telah berlalu dengan tahun yang serba baru. Raikan kegembiraan ini bersama orang-orang yang istimewa dalam hidup anda dengan ucapan dan mesej tahun baru.

Buat mereka merasakan mereka sangat istimewa kepada anda! Beri mereka permulaan yang baik untuk tahun baru dengan mesej dan ucapan inspirasi.

Senarai Ucapan Selamat Tahun Baru 2024 & Happy New Year

1.  Satu lagi tahun telah berlalu, dan satu lagi tahun telah datang. Saya doakan setiap tahun anda mampu mencapai semua impian yang diidamkan. Semoga Allah mencurahkan kasih sayang dan perhatian kepada anda. Selamat tahun Baru 2024.

2.  Anda buatkan tahun sudah sangat istimewa untuk diriku. Adalah menjadi harapan terbesar saya dimana tahun akan datang ini menjadi istimewa untuk diri anda.

3.  Apabila kita melangkah ke tahun baru, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana telah memberikanku semangat setiap kali aku ingin berhenti dan terus menggalakkanku untuk terus maju. Semoga mendapat tahun baru yang indah selepas ini.

4.  Manusia berubah, tetapi harapan Tahun Baru saya untuk anda tetap sama. Saya doakan anda diberi kebahagian, kesihatan yang baik, dan kesejahteraan ikhlas dari lubuk hati saya!

5.  Saya doakan kepada anda untuk 12 bulan yang berjaya, 52 minggu dengan gelak tawa, 365 hari diulam dengan keseronokan, 8,760 jam kegembiraan, 525,600 minit kejayaan dan 31,536,000 saat kebahagiaan.

6.  Semoga segala impian luar biasa anda akan tercapai pada tahun 2024. Anda mampu! Selamat Tahun Baru! 

7.  Semoga anda mendapat kejayaan, kebahagiaan, dan semua yang anda inginkan. Saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2024 kepada anda dan orang tersayang!

8.  Terima kasih kerana berdiri di sisi saya sepanjang tahun ini. Semoga persahabatan kita semakin erat apabila kita melangkah ke tahun 2024.

9.  20243 adalah tahun anda, betul saya dapat merasakannya! Selamat untuk tahun baru dan peluang baru!

10.  Sambut Tahun Baru dengan hati yang terbuka dan semangat yang membara. Ceria selalu!

11.  Selamat tahun Baru! Ini adalah tahun kesihatan sentiasa baik, penuh dengan cinta dan gelak ketawa.

12.  Saya bersyukur atas semua kenangan yang kita cipta tahun ini dan kenangan yang akan kita cipta pada tahun baharu. Selamat Tahun Baru 2024!

13.  Ketahuilah bahawa apa sahaja yang datang pada tahun 2024, saya akan berada di sana untuk anda. Tidak sabar untuk lihat apa yang mendatang!

Happy New Year 2024 Wishes And Messages

14.  Happy New Year! 2024 is absolutely the year for you!

15.  I wish you the best year yet. May you achieve all you want with ever-present happiness!

16.  Wishing you a Happy New Year with the hope that you will have many blessings in the year to come.

17.  Out with the old, in with the new: may you be happy the whole year through. Happy New Year!

18.  May the New Year 2024 bring you more happiness, success, love, and blessings!

19.  Wishing that you have a truly remarkable and blissful year ahead! Happy new year to you and your family!

20.  I'm blessed to know that I have friends like you in my life this New Year. Here’s to many years to come!